Bogdan Popescu, noul director de vânzări al cunoscutului brand de mezeluri DIANA

Cele mai urmărite

După cinci ani în care a ocupat funcția de director logistică în cadrul Grupului Diana, Bogdan Popescu a fost numit director de vânzări – Abator și Fabrica de Mezeluri & Pescăria Magic.

„Această promovare internă subliniază angajamentul nostru față de recunoașterea și cultivarea talentului în cadrul companiei. Având la bază o expertiză solidă ca director de logistică timp de cinci ani, suntem convinși că Bogdan va aduce o perspectivă inovatoare și o strategie consolidată diviziei de vânzări”, declară reprezentanții DIANA.

Compania DIANA, fondată în 1991 în Râmnicu Vâlcea, se află în topul abatoarelor din România, dar ocupă un loc important și în topul producătorilor de preparate din carne cu capital 100% românesc.

În vara anului trecut, proprietarii grupului Diana au achiziționat integral compania Magic Tic Tac, producătorul brandului Pescăria Magic. Preluarea a înseamnat o nouă dimensiune a businessului, Magic Tic Tac integrând o fabrică în județul Vâlcea cu o capacitate de producție de 1.200 de tone de pește și o rețea de șase magazine, situate în piețele alimentare și zone cu trafic important din Râmnicu Vâlcea și Horezu.

Dincolo de magazinele preluate în urma achiziției Magic Tic Tac, retailerul este deja prezent în șase județe, la final anului trecut numărând 72 de locații.

Cele mai noi știri

„Orice om normal la cap ar pleca imediat din această țară!”

Vorbeam ieri, pe la prânz, cu un om deosebit, care face agricultură în România și cam asta a fost...

Articole din aceeași categorie