ADAMA Ltd., lider global în industria de produse pentru protecția plantelor, a anunțat că extinde utilizarea ambalajelor sale de un litru recent lansate, demonstrând angajamentul companiei pentru sustenabilitate. Noul ambalaj de un litru al produselor ADAMA va fi introdus pe piața din Europa în primul trimestru al anului 2024.
Noile ambalaje înlocuiesc vechea formă cilindrică cu una rectangulară, ceea ce duce la multiple beneficii de sustenabilitate. Astfel, ele pot fi grupate în număr mai mare pe paleți și în camioane, permițând să fie stocate cu 45% mai multe produse în același spațiu, și reducând astfel nevoile de transport și emisiile de carbon asociate.
Acest lucru are ca rezultat o reducere cu 17,2% a emisiilor de gaze cu efect de seră (GES) și elimină eliberarea a până la 340 de tone de CO2e în atmosferă anual. Cantitatea de CO2e economisită ca urmare a introducerii noului ambalaj este comparabilă cu efectul produs de o mașină nouă condusă pe o distanță de 2,8 milioane km sau cu capacitatea anuală de absorbție a 27.000 de copaci. De asemenea, recipientele conțin cu 10% mai puțin plastic, reducând astfel deșeurile de plastic generate.
Totodată, fermierii consideră că noul design permite o utilizare mai ușoară. Textura noului ambalaj oferă o aderență îmbunătățită, deschiderea este mai largă pentru un acces mai ușor și o turnare mai rapidă, fiind în linie cu standardul european Closed Transfer System (CTS) privind reducerea riscului de contact cu produsul. Recipientul în noua sa formă ocupă mai puțin spațiu pe raft, iar numele produsului este mai ușor de citit în spațiile de depozitare încărcate.
„Ca răspuns la strategia ADAMA privind practicile agricole durabile și la tendințele din fermele din întreaga lume, ne concentrăm constant spre reducerea amprentei produselor noastre asupra mediului. Am dezvoltat noile ambalaje ținând cont de fermieri și de activitățile lor zilnice, permițându-le să se angajeze în practici mai durabile și abordând în același timp nevoile cu care se confruntă, fără a le schimba rutina”, declară Ronen Golan, Head of Market Facing Programs ADAMA.
Noul ambalaj de un litru al produselor ADAMA va fi disponibil pe piața din Europa și din Israel în Q1 2024, iar în America de Sud în Q2 – Q3 2024.