Carrefour România încheie un parteneriat strategic cu Tazz, singura platformă românească de livrare rapidă, ce vizează rețeaua de hipermarketuri din 24 de orașe din țară.
Lansat sub formă de pilot în luna ianuarie, noul serviciu le oferă utilizatorilor Tazz acces la cea mai variată gamă de produse disponibilă în aplicație, cu o medie de 20.000 de produse per hipermarket din portofoliul retailerului, printre care se regăsește și cea mai bogată selecție de produse proaspete și ultra proaspete, de proveniență locală.
Prima fază a proiectului acoperă 39 de magazine din 24 de orașe, printre care București, Cluj, Timișoara, Brașov, Constanța, Sibiu, Galați, Pitești, Ploiești, Oradea.
Astfel, din secțiunea Supermarket a aplicației, clienții pot selecta produsele dorite de la hipermarketul Carrefour din orașul lor, iar Tazz le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute.
Carrefour pune clienților la dispoziție cea mai extinsă listă de produse din portofoliul Tazz, peste 20.000 de articole alimentare și non-alimentare per locație, din categorii precum: legume și fructe, produse lactate, produse de băcănie, băuturi, produse cosmetice și de îngrijire, produse de curățenie sau hrană pentru animalele de companie. Astfel, în portofoliul Carrefour din aplicație clienții pot găsi o varietate de fructe și legume proaspete românești, mărci proprii precum Drag de România sau Carrefour La Piață, produse Bio, o selecție extinsă de vinuri, inclusiv de la producătorii locali și regionali, precum și produse proaspete locale și internaționale.
Utilizatorii Tazz se vor putea bucura de produsele favorite din Carrefour la aceleași prețuri ca în magazin, alături de numeroase opțiuni pentru o alimentație sănătoasă la prețuri accesibile, dar și oferte.
Top produse comandate prin Tazz de la Carrefour
În prima lună de parteneriat, în topul produselor comandate de români se află pătrunjelul proaspăt, roșiile cherry, castraveții, pâinea, apa îmbuteliată, ceapa verde românească, ardeii kapia și morcovii. Totodată, nici fructele nu lipsesc de pe lista cu produse favorite. Din totalul comenzilor plasate de utilizatorii aplicației la Carrefour, riderii colaboratori Tazz au livrat 1.144 kg de banane, 1.520 kg de avocado, peste 650 kg de mandarine și clementine, 72 kg de căpșuni și 39 kg de zmeură.
În medie, românii au pus în coș produse în valoare de aproximativ 153 de lei. Totuși, platforma a înregistrat și unele comenzi mai generoase.
„Prin parteneriatul strategic cu Carrefour, Tazz își extinde și mai mult gama de produse alimentare și non-alimentare livrate direct la ușa românilor, în mai pușin de 60 de minute. Fie că vorbim de cumpărăturile de weekend sau de cele urgente, gama extinsă de produse pe care Carrefour o pune la dispoziție prin Tazz acoperă toate nevoile utilizatorilor noștri” – Răzvan Acsente, Chief Marketing Officer Tazz.
Carrefour România oferă clienților posibilitatea de a face cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin Bringo și Glovo sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro sau www.cora.ro.