Viorel Ionescu, numit director comercial la Agricola Internațional

Cele mai urmărite

Agricola Internațional, companie ce aparține grupului Agricola, își consolidează echipa prin numirea lui Viorel Ionescu în poziția de director comercial.

Viorel Ionescu este specialist în management și remodelare de business. Acesta a performat anterior în corporatii precum Coca-Cola, KB – FMCG, dar și în alte companii pe poziții de top management.

„Sunt onorat să fac parte din echipa de top management Agricola, la fel cum, în egală măsură, înțeleg că asta atrage după sine o responsabilitate pe măsură. În cariera mea profesională, după mai mulți ani petrecuți în diverse corporații, în care am apărat, susținut și promovat branduri internaționale, am considerat că este un privilegiu pentru mine să pot susține, promova și crește notoriatatea unui brand românesc puternic cum este Agricola.

Cineva care vine din afară poate să observe cu ușurință anumite caracteristici de cultură organizațională prin comparație cu alte organizații. Este provocator și frumos în același timp. Atunci când vorbim de schimbare, înțelegem schimbarea perspectivei modului de a gândi și acționa nu doar pentru colegii și echipa ta, cât și pentru tine! Să te „reinventezi” și să crești odată cu echipa ta este parte a formulei succesului”, precizează Viorel Ionescu.

Primele măsuri, în vederea consolidării echipei comerciale, luate de acesta au fost înființarea unei a doua poziții de Director Vânzări Retail Modern, care a fost adjudecată de Radu Popescu.

„Canalul de vânzare IKA a fost coordonat în Agricola, vreme de mai mulți ani, de un singur coleg, în condițiile în care acesta este un canal de vânzare foarte complex și dinamic. Intrarea în echipă a lui Radu Popescu și o împărțire justă a responsabilităților de coordonare a clienților-parteneri cred eu că aduce un suflu nou, din exterior, o perspectivă și o abordare diferite. Venind de asemenea în sprijinul creșterii calității execuției în canalul de vânzări IKA, am propus modificarea structurii organigramei departamentului de Vanzari, astfel că echipa din field are o coodonare la nivel național prin promovarea lui Vali Blăguță – Manager National Field Sales”, explică noul director comercial.

De asemenea, Raluca Simion – până de curând Category Manager carne pasăre – a fost numită Trade Marketing Director al acestei categorii, poziție alocată în special zonei de trade, pentru a contribui direct la creșterea calității execuției actului de vânzare, planificarea riguroasă a promoțiilor și asigurarea unei imagini consistente și unitare la raft, la nivelul întregii piețe.

Cele mai noi știri

Companii mari din Qatar și Emirate, interesate să investească în zootehnie și procesarea românescă

Potenţialul uriaş al agriculturii româneşti a fost prezentat oficialilor şi reprezentanţilor celor mai puternice companii din Qatar şi Emiratele...

Articole din aceeași categorie