Unul dintre cele mai mari branduri de magazine de proximitate moderne din Europa lansează un nou lanț de magazine în România. În ultima lună, în București au fost înființate cinci magazine sub bannerul Froo. Acesta este un brand nou în ecosistemul Grupului Żabka pe piața europeană.
Żabka Group este un ecosistem all-inclusive de magazine de proximitate, originar din Polonia, cu canale de vânzare atât fizice, cât și digitale. Produsele și serviciile sale sunt folosite zilnic de peste 3 milioane de oameni care își prețuiesc timpul și comoditatea de a face cumpărături, scrie retail-fmcg.ro
Grupul Żabka din Polonia include peste 10.000 de magazine sub bannerul Żabka, magazine automatizate fără angajați Nano, soluții q-commerce și e-commerce și catering dietetic. Żabka și-a construit poziția de lider din 1998, când a înființat primul magazin în Polonia. La intrarea pe piața din România, Grupul se bazează pe o experiență de peste 25 de ani dobândită pe piața poloneză, pe cunoștințele despre comportamentul consumatorilor și know-how-ul partenerului său român DRIM Daniel Distributie – lider în distribuția FMCG în România.
Numele Froo se referă la ADN-ul mărcii poloneze, țară din unde provine. Zâmbetul caracteristic al lui Żabka a rămas în sigla Froo, sub literele RO – pe de o parte, aceasta este o referire la România, pe de altă parte, zâmbetul în sine este un simbol important pentru brand arătând deschidere și o abordare pozitivă față de clienți, iar numele în sine este scurt și ușor de pronunțat.
Froo Romania Retail S.R.L., companie aparținând Grupului Żabka, este responsabilă de dezvoltarea lanțului de magazine din România. Acesta își propune să susțină antreprenoriatul local, astfel încât magazinele vor funcționa sub un model de parteneriat de afaceri.
Froo plănuiește să deschidă magazine în marile orașe din România, având suprafețe între 50 și 70 mp. În prezent, în capitală funcționează sub bannerul Froo cinci magazine.