Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, va introduce peste 500 de produse noi marcă privată în magazinele pe care le deține în Cehia (Albert), România (Mega Image), Grecia (Alfa Beta) și Serbia (Maxi), scrie revistaprogresiv.ro
Retailerul intenționează să majoreze cota pe care o dețin brandurile proprii în total vânzări până la 45% în următorii trei ani.
Consumatorii vor putea alege dintr-o sortimentație extinsă pe segmentul produselor plant-based, beneficiind, în același timp, de inovații și ambalaje noi la nivelul tuturor gamelor de produse. Noile articole vor apărea sub umbrela brandurilor private label Nature’s Promise, Perla, Gustona și Delicata, notează revistaprogresiv.ro
”Chiar dacă vorbim de un proces cu multiple provocări, eforturile merită, iar consumatorii sunt receptivi. Vânzările au înregistrat o creștere de 20% comparativ cu anul trecut. Un exemplu elocvent în acest sens este reprezentat de categoria de lapte plant-based, care a crescut de trei ori față de anul anterior”, au punctat reprezentanții Ahold Delhaize.